Anunț concurs
DIRECȚIA ADMINISTRAREA GEOPARCULUI PLATOUL MEHEDINȚI
Nr._____ din _____________2021
A N U N Ț
DIRECȚIA ADMINISTRAREA GEOPARCULUI PLATOUL MEHEDINȚI organizează concurs de ocupare a funcțiilor de execuție, în regim contractual, vacantă, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de 4 posturi de Salvator montan grad III, studii superioare si Salvator montan grad III, studii medii ale Direcției Administrarea Geoparcului Platoul Mehedinți;
Condiții generale:
– Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.3 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractual și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, actualizată.
Condiții specifice necesare ocuparii funcției de Salvator montan grad III, studii superioare al Direcției Administrarea Geoparcului Platoul Mehedinți, sunt:
– studii superioare, finalizate cu diploma de licenta;
– atestat salvator montan valabil eliberat de ANSMR;
– vechime în munca de minim 3 ani.
Condiții specifice necesare ocuparii funcției de Salvator montan grad III, studii superioare al Direcției Administrarea Geoparcului Platoul Mehedinți, sunt:
– studii medii, finalizate cu diplomă de bacalaureat,
– atestat salvator montan valabil eliberat de ANSMR;
– vechime în munca de minim 3 ani.
Concursul se organizează la sediul Direcției Administrarea Geoparcului Platoul Mehedinți, Loc.Dr.Tr.Severin, jud.Mehedinți, str.Traian, Nr.89, sala nr.18 în data de 12-19 iulie 2021 și constă în susținerea a doua probe:
– Proba scrisă în data de 12.07.2021, ora 1000;
– Interviul se susține în data de 14.07.2021, ora 1000;
Calendarul de desfășurare a concursului:
– Dosarele de concurs se depun până la data de 02.07.2021, ora 1200;
– Selecția dosarelor se va face până în data de 05.07.2021, ora 1630;
– Proba scrisă în data de 12.07.2021, ora 1000;
– Interviul se susține în data de 14.07.2021, ora 1000;
– Comunicarea rezultatelor finale se va face până la data de 19.07.2021, 1600;
Dosarele de înscriere se depun la secretarul comisiei de concurs la sediul Direcției Administrarea Geoparcului Platoul Mehedinți în termen de 10 zile lucratoare de la data publicării anunțului și vor conține în mod obligatoriu, următoarele:
a) Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) Carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) Cazierul judiciar;
f) Adeverință medicala care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) Curriculum vitae;
Copiile de pe actele din dosar se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Informații suplimentare se pot la sediul DAGPMH cam.407 și la telefon nr.0372521116.
DIRECTOR,
Ing.CENUȘE CLAUDIU ANDREI